Oyagunaydin Hamileliğin ikinci ayında mide bulantısı ve göğüs hassasiyeti sürekli olur mu yoksa mesela iki günde bir gibi arada mi oluyor veya bu aydan sonra bitiyor mu 2 gündür bulantım falan yokta
Papatyabeyazi Oyagunaydin kişiden kişiye değişiyor benim 2. Ayımdan sonra bulantılarım neredeyse bitti
Zeyyno_ Oyagunaydin benmki 2-3.ayımda oldu çoğunlukla bulanıodu diyebilirim kusma fazla yoktu binde bir yemek yiyebiliodum yemeyincede ister istemez halsizlik oluyordu sürekli yatma hissi vardı
aturkinscotland Oyagunaydin 5+6 gunluk hamileyim. Bulantim yok, gogus hassasiyeti baslayali 1 hafta oldu🤗
Deletedmom95 Oyagunaydin 3. Ayımdayım hala bulantılarım var. Göğüs hassasiyet i de arada oluyor. Yani kişiden kişiye değişir canım 🌸🌸
Oyagunaydin Papatyabeyazi inanır mısın canım hiç bişey yapmak istemiyordu sürekli uzanmak istiyordum bugün öyle bı histe yok
aturkinscotland Oyagunaydin 2haftadir halsizligim hat safhada 😂 surekli 🐼 gibi yuvarlaniyorum yatakta 😅
Camurcu Oyagunaydin canım ben 10+5 teyim ama hiç bi bulantım veya kusmam olmadı ama adetime son iki üç gün vardı o zamandan beri aşırı ağrıli göğüslerim var ve de şuan çok aşırı büyüdüler resmen yatakta bile yatamıyorum acımasından
Papatyabeyazi Oyagunaydin gebelikte bir süreç İnan bana bir anın bir anına uymuyor sürekli Farklı duygular Farklı hisler her gün yeni bir şey yaşıyoruz bebeklerimizle
1zeynepelif Oyagunaydin 7.haftadan 17 ye kadar hiç yataktan kalkamadım ve bi lokma yesem çıkardım. 20+2 olduk kuş gibi hafif hissediyorum 🥰 ara ara oluyor bulantı ama hemen geçiyor
Bilgeanne-27 Oyagunaydin 8+2 im bulantı kusma hat safhada ne yesem çıkarıyorum halsizlikte var haliyle geçer mi acaba çok endişeliyim bu konuda
Oyagunaydin Bilgeanne-27 canım bı sıkıntı olmaz tabiki geçer bunlar geçici şeyler ☺️ çok daha kötü olursa doktoruna söylersin ilaç yazar
Oyagunaydin Bende kızlar bugün çok iyiyim o yüzden endişeliyim çok çok bulantım olmuyordu tabi geceleri mide yanması bulantısı da oluyordu iki gündür yok hele de bugün çok iyiyim anlamadım 🙄
Ervasevgi Bende 6+2 deyim ama artık mahfoldum 3uncu gebeligim ve hepside aynı oldu hiç geçmeyen bulantı 😔😔
Papatyabeyazi Ervasevgi doktorum bana prilam dr vermişti hamileler için üretilmiş bir ilaç çok iyi gelmişti bana