Doktora gittim bugün kızlar bebek 6 haftalık üstten görünmedi doktor alttan baktı kese ve bebek var benim kalbini görmem lazım dedi kizlar moralim çok bozuk nokur virsey soyleyin ama kalbi yok atış falanda yok dedi haftaya birdaha gel ozaman bidaha bakıcam yine aynısı olursa aldircaz bebeği yada boyle birsey yasadiniz mi kendiliğinden de düşebilir dedi çok caresizim şuan nolur dularainizi eksik etmeyin🙏