Yumaklar Minicin yok daha doğum yapmadım 37+1 de ikiz olduğu için sezeryan önerdiler uzatmıyorlar. hiç normal doğum demediler.özgür bey normal doğuma girmiyo
sinemkendibilen 13. haftadayım. Liv Hastanesinde Buğra Beye gidiyorum. Çok memnunum. İkizi Doktor Bora Beyle karıştırıyorum bazen ama :)
Eliffsefa ZeynepFatih etliğe giden nadir hamilelerdeniz herkes özele gidiyor😊etlikte hangi doktora gidiyorsun canım