rmysaa06 merhabalar. Bende 7+3 teyim. Çukurambarda bir özel kliniğe gidiyorum doktorumun adı Doç. Dr. Nermin Köşüş ⭐ Çok ilgili, güler yüzlü ve alanında uzman bir doktor kendisi. Doğumumda inş koruda olacak ve doktorumun birçok hastaneyle anlaşması var tavsiye isteyenlere duyrulur 👌🏻