Aysmtl Merhaba hanımlarr Bursada hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz birde dogum icin fiyat aldiniz mi bana medical parkta 3.500 normal 4.250 sezeryan dediler
Esfdnc Aysmtl iyiymiş valla Antep Sanko bana 5500 dedi ikiz gebeliğe sanki iki kere sezeryan yapacaklar 😂
Slnvlkn Aysmtl Esentepe hastanesine gidiyorum muayene ücreti 140 TL (TSK indirimi var) Nst ücreti 18 TL doğum için de normal veya sezeryan aynı 2750 TL denmişti en son
Ozlemcyln Aysmtl özel osmangazi aritmi hastanesine gidiyorum canım normal de zorunlu sezeryanda 2500tl . İsteğe bağlı sezeryan 3500 tl dendi
AybarsMomy Aysmtl Medicabil Nilüfer de Songül Yapıcı doktorum. Muayene ücreti 215 TL nst 35 TL doğum normal sezeryan 3500 TL epidural farkı 550tl dediler.
tekbirask156 Bursa’da değilim ama izne geleceğiz , detaylı ultrason için de gittiniz mi , muayene ücreti nedir ? Detaylı ultrason için ekstra bir ücret var mı ?
Aysmtl tekbirask156 detayli ultrason icin henuz gitmedik fiyatini bilmiyorum acikcasi muayeneyede 195 veriyorum
Slnvlkn tekbirask156 merhaba bende Bursa’da Çekirge Doruk hastanesinde 300 TL ye yaptırdım detaylı ultrasonumu CD veriyorlar inceliyorlar
Slnvlkn Rum evet canım başka bi ilden geldim evime yakın diye gidiyorum hastaneye inşallah artmaz canım 16 günüm kaldı nasipse sizin ilk hamilelik mi
Rum Slnvlkn benimde ilk hamilelik canım 35+5 deyiz az kaldi aramızda çok yok… doktorun kim ? Ben anadoluya gidiyorum esentepenin diğer hastanesi .. doğum şekline karar verildi mi
Slnvlkn Rum canım bende Emel Hanıma gidiyorum normal doğum gözüküyor şimdilik sancım çıktı bu hafta ama fazla değil genel kontrol için kan tahlili istendi bu hafta haftaya tekrar kontrole çağırdılar