Oncelıkle merhaba hanımlar ben ilk doktora gittiğimde yani 5-6haftalıkken falan doktorum bana sağlık ocagına git Orda sana testler yapicak demişti ve en son gittiğimde 20haftalıktım sağlık ocagına git tiroid testi yaptır dedi sonuclarını Bna getir bidaha ki gelişinde dedi benim ilk gebeliğim ve testlerle falan çok bi bilgim yok sizce geç mi söylemiş tiroid testi icin internetten baktıgımda ilk haftalarda bakılması gerekiyormuş sanrım