ipeginannesi 7/24 ağzına su gelen, ne yese geçmeyen, rennie duo fayda etmeyen kaç kişiyiz? 🙄 resmen yıldımmm boğazımda düğümm devamlı bişeyler geveliyorum ya da sakız çiğniyorum. Çenem kopacak
Asli-35 ipeginannesi selam canım bende çok mide şikayeti yaşıyorum ama doğal yollarla rahatlatmaya çalıştım şeftali yemek çok iyi geldi rahatlıyorum onu yedikten sonra ve yoğurt suyu içiyorum oda mideme iyi geliyor herkesde farklılık gösterebilir ama bi dene istersen
ipeginannesi Asli-35 her türlü meyveyi denedim hep aynı 😒 yoğurt zaten midemi ekşitiyo bi kolayını bulamadım 8 aydır
CafersMom ipeginannesi benim de aynı canım uzanamıyorum yatamıyorum nasıl yanıyor midem.tek rahatlatan süt ve karbonatlı su o da geçici süre rahatlatıyor.mide rahatsızlığından uyuyamıyorum bile o yüzden de hep yorgunum
ipeginannesi CafersMom yanma yok ben de sadece ağzımın tadı bozuk su gelmesinden ama hakkaten bıktırıyo bazı günler