Herkese merhaba 🌸
Uzatmaya gerek yok doğurdum işte direk konuya gireyim 😂
27 mayısta 39+4 te çarşamba günü kontrole gittim açıklık bakmadı doktorum çünkü daha kanala girmemişti oğlum sadece doğum pozisyonun da duruyordu nst ye bağlandım 0 sancı 🤦🏻♀️ ama küçük bi sıkıntı var bebeğin baş ve karın çevresi haftasına göre büyük daha beklemem dedi doktorum yoksa nasıl doğurcaksın 😂
Neyse cumanın bereketiyle gelsin inş cuma gel yatışını yapalım. Suni sancı vermeyeceğini çok acılı olduğunu söyledi propess kendi sancını başlatmak için bi fitil dedi benim tabi ilk gebeliği ne dese tamam diyorum başıma ne gelicek bilmiyorum ki 😂 daha önce çatı muaynesi olmuştum normal doğurursun demişti herneyse cuma günü sabah 8 de geldik hastaneye yatış işlemleriydi doktorun gelmesiydi derken 9 bucukta açıklık bakıldı 1cm belki 2yi zorlar dedi ebe doktorum geldi fitili yerleştirdi. Tabi virüsten sebep doğumhaneye kimseyi almıyolar yanlızım. Fitilden sonra mstye bağlı kaldım bi 15 dk falan somra beni odama çıkardılar eşim yanıma gelebildi odadayken sancılarımda hafif hafif başlamıştı odada çömel kalk yürğyüş falan sancılar izin verdikçe yapmaya çalıştım ve sürekli dua ettim sürekli hiç bırakmadım saat 12:40 gibi hemşire geldi hadi dedi doğum haneye gidelim doktorun gelip muayne edicek onada tamam dedim 😂 neyse iniyoruz ama benim sancılar baya şiddetlendi ama dayanılmaz değildi tabiki. Doktorum geldi muayne etti ve seni daha odana göndermem 7cm olmuşsun huhuuu doğuruyosun dedi suyumu patlattı🤦🏻♀️🤦🏻♀️ neyse doğumhanedeki odama aldılar nstye bağladılar ama su patladıktan sonra iyice kasılmalarım arttı ve burda okuyodum yatarak o sancıyı çekmek gerçekten çokk zor 😔 ebem geldi ağrı kesici yapıcam dedi ama bana orda suniyi çaktı bence 🤲🏼 çünkü film koptu ondan sonra 3-5 kasılmadan sonra ıkınma hissim geldi hemen hemşireye söyledim yatakta ıkınmamı istedi bende hiç bağırmadan enerjimi harcamadan sancım geldikçe ıkımdım hiç bi sancıyı boş geçmedim sancım geçincede hep nefesler aldım verdim 15 dk sonra hadi dedi gel bi çatala açıklığına bakalım neyse zar zor kalktım çatala çıktım ıkın bakalım dediiiiiiii… Sonra DUR!! dedi SAKIN IKINMA 😂 hemen doktorumu aradı hocam biz taçlandık dedi 2-3 dakika sonra doktorum geldi bir ebe sağıma biri soluma geçti doktorumda giydi önlüğü sonrası 5 dk sürmedi oğlum kucağımdaydı 🤍 yani doğurmakta birşey yok benim fikrim o sancıları çekmek insanı biraz yoruyor ama hepsini unutuyorsun geçti gitti 😂 bu arada 3.920 doğdu oğlum e haliyle dikişlerim vardı ama rabbime şükürler olsun hepsi geçiyo sakın korkmayın bol dua gerisini allaha bırakın 🤲🏼🤍