Nur_nur06 Arkadaşlar bu iki ilaç kullanıp büyük tuvaletinde değişim yaşayan yada midesini bozan varmı ben hiç birşey içmediğimde normal oluyorum bunları içtiğimde afedersiniz dışkı rengi siyaha dönük oluyor ikisinden hangisi yapıyor bilgniz varmı
Ebru85 Nur_nur06 bende gynoferon kullanıyorum çok düzenli olmasada çünkü bendede aynı sıkıntı oluyor siyaha dönük değil simsiyah resmen ama kan ilaçları öyle yapıyormuş
Nurkvrs Nur_nur06 dediklerinin hepsi de var canım . Midemi de rahatsız ediyor ishal de Çar günde iki kez tuvalete çıkmak zorunda kalıyorum . Bide çok hızlı kilo aldırdı bana
Nur_nur06 Ebru85 bende çok korktum önce başka bi şey oldu sandım üşütüyorum sandım ama ilaçları içmeyince normal oluyorum doktoruma danışacağım canım
Nur_nur06 Nurkvrs anladım canım ben yarın doktoruma gidince söyleyim ya değiştirsin ilacı yada kullanmayacağım
Nurkvrs Nur_nur06 yeni mi kullanmaya başladın ? Ben üç aydır kullanıyorum ilk zamanlarda daha kötüydü su an alıştım artık
Nursrbg Gynoferon yapıyo canım bende de aynı oluyo siyah dışkı ishal durumu . Normal ama merak etmeyin 😊
tugbaayvaci Bende İshal durumu yok ama midem çok rahatsız oluyor gece birden mide yanmasına uyanıyorum. Sanırım biraz ağır herhalde. Aç mı kullanıyorsunuz tok mu?
Berfin_kycn Nur_nur06 gynoferon bende kullanıyorm evet afedersn benimde dışkım siyah oluyor gayet normal
Nur_nur06 Nurkvrs yok doktorum çok önceden verdi ama kullanmıyordum ara ara alıyordum şimdi düzenli kullanayım dedim baktım Böyle oldu
Cucu2015 Nur_nur06 Demir ilacı yapıyor osteocare ile alakası yok. Birçok Demir ilacı yapıyor maalesef
aysenur_yaman Nur_nur06 gyneferon kullandım büyük tuvaleti simsiyah yapıyordum. Kullandığım diğer kan ilaçları da aynı etkiyi yapıyor