Nur-Atay Selam güzel anneler 🥰 hamileliğim 20+5 haftasındayım 19. Haftadan beri ayaklarımda şişlikler oluyor. Tuzu kestim beyaz ekmeği kestim ama hala düzelme göstermiyor çok fazla. Bu durumu yaşayan var mı?
Ysmn9435 Nur-Atay benimde çok oluyor canım 36 haftadayım ben doktoruma söyledim normal dedi yüz göz şişliği olursa haberim olsun o önemli benim için dedi
Patiiiiinnnn Nur-Atay canım 28. Haftadan beri benimde ayaklar korkunç şiş ne yapsam yaramadı tahlillerde temiz çıktı önemli olan yüz göz şişmesi ona dikkat etmek gerek bildiğim
buseyusuf27 Nur-Atay 19 olduk bnmde farkettım 18 den berı uzun sure oturunca ayaklarım hafıf sısıyor bnde kocama yakınıyom bnı yurutmuyon sısıyom dıye 😁🙈 zayıf olmanın yanı bllı olmyo sıslık fzla
Nur-Atay Ysmn9435 maşallah bir şey kalmamış 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Yüz göz şişkinliği yok çok şükür.
Ysmn9435 Nur-Atay aynen heyecan dorukta amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza minnoşlarımızı 🥰♥️ sıkıntı yok o zaman canım bol bol uzat ayaklarını iyi geliyor bana öyle yapınca
Miniginannesiiii1111 Nur-Atay dikkat et canım tansiyonun olmasın Allah korusun haftan küçük şişme için
Nur-Atay Miniginannesiiii1111 tansiyonum hep 10larda ya da 11 lerde doktorda tansiyonun kötğ değil demişti anlamadım valla hayırlısı
bburcu Nur-Atay ödem olmuş bende de bugün sağlık ocağındaki hemşire söyledi🙄 tuzu kesmem lazım sanırım 🤦🏼♀️
Nur-Atay bburcu evet tuzu kestiğinde fark ediyor biraz daha ben somun ekmek ve tuza veda ettim tamamen inmedi ama farklılık gösterdi. 🥰
buseyusuf27 Nur-Atay kötü durum bende her gecen gun kilo alıyorm 🙈 son aylarda alsaydım ıyıdı smdı hıc hısey olmuyo yenı kıyafet alyorm oyuzden hatta ıc camasrlarm bıle sıkıyor 🙈
Nur-Atay Miniginannesiiii1111 öyle yaptım valla evet zor oluyor tuzsuz hiç bir şeyin tadı yok ama buna da alışırım artık yeter ki her şey yolunda gitsin :)
Nur-Atay buseyusuf27 ay o kıyafet sorunu zaten beni benden alıyor. Allahtan havalar sıcakta sürekli elbise giyiyorum. Hamilelikten sonra tekrar eski kıyafetlerimizi giyebiliriz inşallah 🙃🙃
buseyusuf27 Nur-Atay inş tek dusundgum bnm de o 😁🙈 elbıse rhat oluyo şmdi pantolon gymeyı ozldm ıns okurz ıclerıne dogumdan sonra 😁😁