Burcuyyy Sabah uyanıyorum kahvaltıdan sonra başım yanıyor ateş gibi sürekli ağrıyor boynum başım sönüyor kaldıramıyorum bile yatamıyorum da bu neden olur dikkat ettim de şekerli bise5 yeyince daha çok oluyor gibi bilgisi olan varmı
Kuzeyimmm Burcuyyy 33 haftamdayım baş ağrısıyla gittim sağlık ocağına tansiyonum çıkmıştı hala daha çıkık sınırda allah yardımcınız öle uh n hepimizin
Burcuyyy Kuzeyimmm sürekli ölçüyorum 9.5çıktı bugün 12.7 falan çıkıyor en yüksek aslında ilaç alıyordum yüksek tansiyondan doktorum sün 12.13 ken içme dedi bende bıraktım
Kuzeyimmm Burcuyyy muhakkak ki olur stres zaten bunun bası doktorum bana kesinlikle stres heyecan dahi yapma dedi