Bende 36+6 yim ayni sikayetler bendede var ama emin olamiyorum. :/ sancilarim düzensiz oldugu icin anlayamiyorum. Sertlesme var ama acaba agri esigimmi yüksek sancilarimi tam hissetmiyorum. Böbrek tarafimda agri var bel kismimda. Corona yüzünden dogumhaneye kimsede alinmiyor tek basima bu durumda orda kalmak istemem o yüzden aksama kadar bekleyecegim. Olmadi hastahaneye giderim. Sende bir doktorunu ara istersen. Telasa kapilma. Ilik bir dus al ve rahatla sol tarafina uzanip bebeginin hareketlerine bak derim. Tabiki son kontrolünde bebegin dogru pozisyonda ise. Sezeryan söz konusuysa hemen git.