Alfabeta ilk 3 ay bebek zaten depondan kullaniyor diye biliyorum. Yani yediklerimizin cok etkisi yok diye biliyorum ben. Kalsiyum sut harici bi cok seyde var. Ben vejataryanim ve ayni zamanda sut urunu de tuketmiyorum. Ama kalsiyum degerim cok iyi. 13.haftama girdim. 1 haftadir adam akilli yemeye basladim. Ondan once resmen dogru durust bisi yiyemedim. Malesef cips flnda yedim. Cunku midem baska bi sey almadi. Mide bos olunca daha kotu oluyor. Kuruyemis tukettm mecbur. Pilav yiye yiye ondan da tiksindim. Sukur simdi simdi duzeliyorum. Hatta ben kolada icmistim. Aklimdan cikmiyordu. Yarim bardak fln iciyodum. Hic bi sey yiyip icmeyip halsiz kalip yataga dusmekten daha iyidir. Hamilelikten once cips fln yemezdim pek. Hamilelikte midem alt ust.
Bence sut urunlerine takilma. Yapilan son arastirmalar ve en iyi profosorler sutun pek faydali olmadigini soyluyor. Yogurt ve kefir faydali ama. Yogurt yiyemiyosan mantinin ustunde belki yiyebilirsin cnm. Kendini kasma. Kalsiyum iceren gidalari arastir. Mutlaka aralarindan hosuna giden olur. Ve en onemlisi yiyebiliyosan baklagil tercih et. Fasulye, mercimek cok iyi