Busravebebegi Kızlar pazartesi sezaryan oldum 2 gündür sağ ayağım şişti bugün daha fazla şişti doktoruma yazdım ama basina gelen var mi
Fyzbgn Evet 4 5 gün sonra kayboluyor şişlikler ben geçen çarşamba oldum bugün tamamen geçti şişliklerim çok şükür 🙏☺️