Cici anneler şuan size çok ihtiyacım var eminim aranızda benim yaşadığım durumu yaşamış olan vardır.2 gün sonra Allah izin verirse planlı sezeryan ile doğum yapacağım ve 7 gündür ağır bir gribal enfeksyon yaşıyorum,kbb ye gittim antibyotik verdi yarın son tabletlerim bitiyor. Ama balgamlı öksürüğüm bir türlü bitmiyor ve çok korkuyorum uyuyamıyorum hem öksürmekten hemde seseryan sornası öksürüğün vereceği acıdan ne yapabilirim öksürük ve gıcık geldiği an durduracak şey nedir lütfen yardımcı olabilir misiniz 😔