Hatice1834 Gokilay07 Benimde öyle şuan 5+2 yim ama sanki metalik bir koku var gibi bir de acaba herkeste oluyor mu yoksa anormal mi bizimki
Dmrasln Gokilay07 kac haftalik gebeliginiz acaba benim de yoğun yapışkan sarı akintim oluyo 37. haftadayim
Gokilay07 Hatice1834 bende koku yok sadece sarı akıntı var ama çok geliyor yani kontrolde daha var idrar rengim koyu çok fazla su içemiyorum ondan olabilirmi ki
Omerve19 Gokilay07 su icmediginiz zaman idrar rengi ve akinti rengi koyu oluyormuş ben de 17+3teyim dun doktorum su ic mutlaka enfeksiyon da olmaz su icersen dedi yoksa enfeksiyon oluşabiliyormuş.
Ebru85 Bende hamileliğim il başından beri aynı sorunu yaşıyorum hatta yeşile dönen bir akıntım var ve çok fazla su içmeme rağmen 31 haftadayım hiç bir düzelme olmadı😔