nurcanadali Merhaba 1 bucuk sene önce 18 haftalık erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim. Bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim. Bana önerebileceğiniz doktor varmı? Büyük ihtimal serklaj atılacak önceki doktorum öyle demisti