selinn35 Kızlar karnım ve belimde agrılar var. Kendimi halsiz hissediyorum. Böyle hissedip de gebe kalan var mı ?
Gulay_agayeva selinn35 merhaba canim sen catlama ignesi yaptikdan sonrami esinle cinsel iliski yasadan?bende bu sabah catladi esimle dun aksam yaptik bugun hala yapamadik
Gulay_agayeva selinn35 yarin yap 14 gununde geciyor ignenin etkisi yarin erken gebelik yap cikiyor ben ilk gebeligimde igneden 14 gun sonra yaptim cikti
selinn35 Gulay_agayeva bugun 12.gunmus biraz evvel normal test yaptım negatif cıktı. Erken mi daha acaba
selinn35 vuslatim34 bugün 12.gunmus yanlıs bakmısım normal test yaptım negatif cıktı. Erken mi daha acaba
selinn35 Gulay_agayeva ama adetime 8 gun var daha erken diye harcamak istemedim elimdeki testi. Sabaha karsı yapayım olmadı.
selinn35 vuslatim34 tamam canım bende oyle yapayım o halde bakalım nasıl olacak. Cok tesekkür ederim dua et ❤️🙏🏻
vuslatim34 selinn35 inşallah vardır bebişin. Adetime var 3 4 gün daha ama değerim çok düşük oldugu için kimyasal olarak baktılar.