Kızlar bugün sağlık ocagında son kontrolüm vardı haftaya cuma sezeryan olcak doğumum.tansiyonum 14/9 cıktı ebe yüksek doğumdan önce düşük olması lazım falan dedi biraz telaş yaptırdı doğumdan 1gün önce kendi doktorumla randevum var yine orda söylicem ama nasıl düşer ya da bi sıkıntı olur mu basına gelen var mı