Hazalk92 Merhabalar zaten canim çok acıyordu uyuyamıyordum , gebelikten dolayı . Şimdi Doğuma 2 haftadan az süre kaldı benim bu 3 grip oluşum Mahfoldum resmen uyuyamıyorum , ne yapabilirim