Kızlar mantardan dolayı fitil kullanmaya başladım ama zaten ilk defa kullanıyorum doğru düzgün koymayı pek beceremedim eminim. Ertesi sabah kalktığımda fitilin erimiş parçalar şeklinde iç çamaşırıma geldiğin gördüm ıslaklıkla. Böyle parçaları gelmesi normal mi ben mi yapamadım yoksa biraz kalıntı gelir mi? Çok derine itemedim🤧