Suledonmez2906 Nazliuuty 37+3 bende istiyorum artık ama hayırlısı tabi 🥱Nstye girdim yine bugün sancı çıktı ama tık yok🤦🏼♀️
damla_25 Bende 38 haftalıgım bende dogurmak istiyorum Suquat yapıyorum bi an önce gelsin diye ama tık yok 😔
Aksar 39+4… oturdum hayırlısını bekliyorum, ne gelen var ne giden 🤷🙄☺️☺️ Rabbim tez zamanda bi avazda kurtarsın hepimizi
Ozlemcyln Nazliuuty valla inanmıyorum ben ona bence bu senenin bebeleri hep inatçı doğmak bilmiyorlar 😂😂😂
damla_25 Nazliuuty evet canım hem catı muayenesi hemde 4 kez elle muayene erken dogum riskim vardı doktor her evime geldiginde eliyle vajınama bakıyordu alıştım artık 😂
Nazliuuty Suledonmez2906 ben haftaya gitcem çatı muaynesi olacam daha olmadim net de sanci cikmadi of son zamanlar gecmiyo sanki😂
Aksar Nazliuuty kesinlikle öyle canım, dün ultrasona girdim, oohoo beyimizin keyfi yerinde bende olsam gelmem dio Dr:)))
Ozlemcyln Nazliuuty artık doğsalarda rahatlasak sıcaklarda panda gibi koltuktan koltuğa yuvarlanıyorum resmen 😂😂😂