Kızlarr kusuraa bakmayınn böle bişii yazmak istemezdimm tabikii amaa arastırmalarım sonucu birsey bulamadım belkii benım gbi yaşayanlar vardır diyeee sormak istedım 38 haftaya grdım we kalcamda o kadar baskı hissedyorum kii afedersiniz amaa brbrk kkalçamdan cıkıcak gbii hissedyrum walaaa bu şeklde bişi yaşayanlar varmı