Asena-34 bir bardaktan bişey olmaz ama seni çok iyi anlıyorum benim de ilk zamanlar cok canım istiyordu kime sorsam Sulandırarak iç diyordu öylede içimezdi bende cay bardagıyla içmiştim kalkıpta bardak bardak içmicen ya bi cay bardagı iç nefsin körelsin