Kızlar 27 haftalık gebeyim 2 gün önce kasığımda ağrıyla hastaneye gittim bebeğin hareketlerinde bi sıkıntı yok dedi doktor fakat eşi önde geliyo biraz dedi tam açıklama yapmadı, 25 haftalıkken başka bi doktıra gitmiştim bebeğin eşine iyice bakmıştı ve video da çektik bi sıkıntı yok o doktorumada danıştım telefonla şuan bulunduğum ilden uzakta olduğu için, rahmin büyüdüğü için plesenta yukarı çıkması lazım diyo benim gibi sonradan bebeğin eşi önde giden oldu mu doktora güvenemiyorum bulunduğum yerde doktor çok kısıtlı