Kızlar hayırlı günler ogluma doğum yapalı 13 ay oldu ama sezeryan yerim kıpkırmızı bir et parçası gibi doktora gittim vücudumdan dolayı iz kaldığını söyledi şuan hamileyim Aralık ta doğum yapicam inşallah benim gibi olan var mı ikinci sezeryan daha mı zor oluyor bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler.