Misshenriett_e Kızlar simdi kontrolden geldim plesanta kireclenmesi az da olsa başlamis belki erken alabiliriz dedi bebegi yasayan var mi
Perihanvdt Misshenriett_e banada geçen hafta dr kireçlenme var ama çok az dedi.erken almayla ilgili bişe demedi.sdc bu haftalarda normal bu kadar kiraçlenmesi dedi
Melmel35 Misshenriett_e rahatına bak son 4 5 haftanın tadını çıkar 😬 29. Haftadan beri yaşlanma var alınsa 1kg iken benimki alınırdı 34. Haftadayım yaşlı kurt hiçbir problem yaratmadı😂😂
Melmel35 Misshenriett_e yoo hiçbir şey yapmadım zaten tedavisi olan birşey değil moralini yüksek tut yeter 😙
Behll Benim 32. Haftada başlamıştı. Şuan 38+3teyim. Hiç moral bozma. Sıkıntı oluşturan bir durum değil. Güzelce beslenmene devam et. 🤗