Hanımlar 19 haftalık gebeyim.Ben sağ veya sol tarafıma yatmaya alışkınım ama eşim sürekli sırt üstü yatmamı istiyor.doktoruma sormayı unuttum.bebeğiminde benimde sağlığım yerinde çok şükür bir sorun yok Allahın izniyle.. sizce yan yatmakla bir sorun olurmu bu konuda ne düşünüyorsunuz:)