MeryemS ay ben belirtmeyi unuttum benim ilk hamileliğim henüz doğurmadım ama kadın doğumda çalışmıştım sağlıkçıyım. Her iki doğum türüne de bizzat şahit olduğum için yazdım 😊 normal doğumdan bende korkuyorum cidden zor ve artık kesisiz dikişsiz olan nerdeyse hiç yok. Bu yüzden vajinamda dikiş olacağına karnımda olsun diyorum 😊 spinalde belden aşagınız uyuşuyor ve hiçbir şey hissedilmiyor. Sonrasında bol su ve kafeinle anestezinin etkisinden kurtuluyorsunuz . Ve bol yürüyüş sonrası kendi işinizi kendiniz yapabiliyorsunuz. Benim gözlemlediklerim bunlar. Ve bende spinal düşünüyorum bakalım 😊