Mrb hamisler.. benim cok tatli mi tatli bir kizim var . Dilbaz desem yeridir.. bu benim ikinci hamileligim.. ne yalan soyleyim erkek olsun istedim.. 5. Ayima yakin ultrasonda kiz dediler . Esimin uzulecegi yerde cok mutlu olurken ben biraz uzuldum acikcasi. Cunku ayagimdaki ameliyattan dolayi daha cocuk dusunmuyorum sagligim acisindan. Ama aradan 2 hafta sonra erkek dediler.. su anda 27 haftamdayim ve bir oglumuz oluyor.. Rabbim gonlume gore verdi... sizde boyle bisi oldu mu??😙😙