Kızlar merhaba anne yani besigi aldım o baya kullanışlı 6 6 aya kadr kullanirim belki daha fazla blmiyorum .
Ama ben besik mi montessorimi arasinda cok kararsiz kaldim aklim hep montessoride o daha kullanisli geliyor bana 8 9 aydan sonra kullanim acisindan düşme tehlikesi minimum seviyeye iniyor kendi uyansa bile çıkabilir die düşünüyorum besigi cok hantal buluyorum ama kararsızım fikirlerinize ihtiyacimm var💙