Momyy91 Anneler doğumdayım epidural yaptıran varmı ben de düşünüyorum şuan suni sancı alıyorum. Epidural iyi geliyor mu bilgilerinizi paylaşırmısınız
Babyveannesi Canım doğum yapmadım ama epiduralle çok rahat edenler var zaten prenses doğum diye geçiyor sancılarını hissetmiyormuşsun ama ıkınmanda sıkıntı olmuyormuş Allah kolaylık versin ağrılarını en az düzeyde yaşa inşallah 🙏
Ebrudagli Tavsiye ediyorum canim. Bnde epidural oldum gayet rahat geçti doğumum. Dogm sonrasi ara ara bel ağrısı oluyo sadece o da 20 25 güne geciyo Allah bi avazda kurtarsn ins