Kızlar merhaba. Ben bu ay çatlatma iğnesi kullandım ve iğne yumurtamın birini kiste (4.46-3.89) dönüştürdü. İki yumurtam oluşmuştu diğeri için progesteron testi yapıldı. Sonuç 17 çıktı yani yumurtam çatlamış. Şimdi kızlar bugün benim çatlatma iğnemin 16. günü. Bu durumu yaşayan var mı aranızda varsa ne zaman adet oldunuz bunu merak ediyorum. Çünkü ilk çatlatma iğnemde 14. gün adetim başlamıştı.