Benim de bebeğim iri hep normal doğuracam sandım bi sıkıntı çıkmaz sandım 35. Haftada bebek 3300 ne versem yemiş şişko 2 farklı doktora gittim böyle giderse sezeryan diyolar diyet yapsam dedim ama ikisi de ne yaparsan yap en fazla 200–300 g kiloyu etkileyebilirsin dedi bebeğin genetiğinden dolayı kilolu veya zayıf olurmuş zaten bende 172 cm 75kgım iriyim yani zaten bebek de hala makat pozisyonunda üzülüyo insan 😒