Kızlar merhaba tahlil sonucuma göre tsh değerim biraz düşük çıktı daha önce bir kez bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Doktorum tekrar kan tahlili yaptırdı ve endokrinoloji için Fatih Sultan Mehmet Hastanesine gitmemi istedi. Daha önce aynı süreçleri yaşayan var mı gebelere randevusuz bakılıyor mu???