dilanhayat27 Kızlar bugün muayene gittim 35+4 üz kgsi 2000 kg boyu 47 cm doktor kücük kalmış doğuma kadar anca 2600-2700 gr olur dedi normalmi ? Biraz korkuttu acikcasi cok zayif olur küveze alirlar diye düşünmekden sıkıntıya girmeye başladım
NevoAda dilanhayat27 merhabaa fındık yemenizi tavsiye ederim 34.hafta da bebeğim 1 hafta gerideydi 1 hafta boyunca hergün 2-3 avuç fındık yedim et ağırlıklı beslendim ve 1 hafta da 300 gram aldı haftasını yakaladı. Sizde deneyin
Hifask44 dilanhayat27 bence siz o doktora fazla kulak asmayın bebekler asıl son aylarda çok kilo alırlar sizin için çok da geç değil maden suyu için muz yiyin kaşar yiyin et yiyin kuruyemiş bol tüketin yemenize dikkat ederseniz şayet 3 kilodan da fazla doğma ihtimali çok yüksek
Fatma_08 dilanhayat27 yaaa bende aynı durumdan muzdaribim 🤦♀️ 35+5 ’te gittim en son kontrole 2 kg di ama boyunu söylemedi napicagimi şaşırdım 😔
Buselensi dilanhayat27 canım günde bi iki tane muz ve kuruyemiş yemeyr çalış banada küçğk geldi biz 33 de gittik 2150 gr mış bıyu uygun dedı ama sormadım boyunu
NevoAda ilkay01 34de 2.300 gramdı 33 haftalığa denkti dün gittiğimde 2.622 olmuştu tam 35 haftalıktı bizimde biraz boyumuz kısa 45 cm 😐
Fatma_08 dilanhayat27 kullanmadığım vitamin kalmadı balık yağları magnezyumlar kalsiyumlar ama malesef 2 kilo bide zorunlu sezeryan olduğu icin 38 de alicaklar şuan 36+5 yarın gene kontrolüm var bakalım durumlar ne 🤦♀️
dilanhayat27 Fatma_08 hayirlisi yyasaglikla alin insallah kucagina cnm peki neden zorunlu sezeryan kilosu az diyemi yoksa başka sıkıntılar varmı