Giz4110 50lik yükleme sonucu 150 çıktı kızlar sıkıntı olur mu ya. Sağlık ocağında yaptırdım doktorumu daha aramadım sonucu söylemedim birazdan arayacağım korkumdan 😅 diyet ya da ikinci bir ölçüm ister mi🙄😞
Giz4110 pelinnns canım açlık ölçmediler ya. Kan verdim bugün yarına o çıkar 🙄 sahi neden açlık ölmedi bunlar ona takıldım şuan
Bnugvrk Dikkat etmeni öneriyorlar yediklerine şeker ölçüm cihazı aldırıp ölçmeni istiyorlar sürekli 😊
Giz4110 Bnugvrk evet artık dikkat edeceğim canım 🙄 aşırı yüksek değil gibi geldi bana inşallah sıkıntı olmaz 😊
pelinnns Giz4110 açlık ölçmeleri gerekiyordu. Sonrasında yükleme yapıp 1 saat sonra ölçmeleri gerekiyor diye biliyorum ama ben. Haftalar ilerledikçe bebek büyümeye başlayınca şekerde doğru orantıda yükseliyor bilgin olsun canım.
Cansummm Giz4110 ben eve şeker ölçüm aleti aldım haftada 1-2 açlık tokluk ölçüyorum. Sürekli kontrol altındayım yani.
askdunyam Açlık ve yükleme sonrası tokluk bakılarak hesaplanan bir değer var insülin direnci için canım tek başına yükleme sonucu bir anlam ifade etmez