Kızlar 2 temmuza sezeryan için gün verdi doktorum ama dün izne ayrılmış başına gelen var mı başka doktor yapcak sanırım ama o gün mü yapar nasıl olcak çok moralim bozuldu aylardır aynı doktora gidip doğuma bilmediğim doktor gircek 😔 bu durumu yaşayan oldu mu devlet hastanesi bu arada