MehmetEla Gece saat 3te adet sancısı gibi agrim oldu biraz geçip geri geliyordu saat 8de kahvaltı hazırlarken kan geldi az değil çokta değil aranızda bunu yaşayan var mi Doğum yaklaştı belirtisimi 38+5 haftalık hamileyim
Ervansal Canim kan parlak kirmiziysa dogum olabilir farkli biseyde olabilir bence hic oyalanmadan bi hekime gozuk allah korusun
Anne3434_ MehmetEla anlattığınıza göre nişan gelmiş gibi geldi bana doğum habercisi olabilir doktoru arayıp haber verin isterseniz
Anne3434_ MehmetEla hayırlı olsun en geç bir haftaya kadar doğum yaparsınız Allah sağlıkla bebişinize kavuştursun inşallah
Mrve26 MehmetEla nişaniniz gelmis doktorunuzun yuruyus yap demeside kasilmaların baslar ise cok yogunlaşip seni ve bebegi strese sokmamasi siz icinizi ferah tutun hafif hafif yuruyun ve dua edin bolbol sklasirsa veya kanamaniz artar ise doktorunuza gidin 🙏