Mrb arkadaşlar ben geçen cumartesi spinal sezeryanla doğum yaptım dikiş yerlerimden bi tarafı ağrıyor ve dokunduğum zaman hafıf sislik var akşama doktora gidecem eşim işten gelınce o saate kadar cok korkuyorum böyle bısey basına gelen yada fıkrı olan varmı neden şişer sadece bi tarafı bide