Mrvcnn Gonull ofmye gidiyorum ama Akif Kösekahyaoğlu na gidiyorum dediğiniz doktora hiç gitmedim Akif beyden memnunum ama
Hulyasoner 29 haftalık gebeyim , başından beri ümmühan hanıma gidiyorum. Gayet memnumum rahatsız oludugum birsey yasamadım suana kadar. Tavsiye ederim :)