Betulsu Merhabalar 13 haftada serklaj oldum genel anestezi altında simdi 38haftadayım dikişlerim alıncak acaba masıl alınıyor dogum hemen başlıyormu?
Dzeyy Betulsu bnde 24. Haftada serklaj oldjm şuan 30 haftalığız bende merak ediyorm ama doktorum demiştiki 38. Haftaya kadar dogum başlarsa dogumda alıcaz dikişleri başlamzsa 38. Haftada alıp doguma bekliycez kişiden kişiye değişiyo heralde
Busratm Betulsu Dikişler alındıktan sonra doğum için uygun bir açıklık varsa yatış verilir yoksa eve gönderilirsiniz ağrı vs olduğunda hastaneye gitmeniz söylenir.
CansuDemir Betulsu Normal muayene esnasında alınıyor.Acı yok. Doğum o günde başlayabilir, benim gibi 5 hafta da gezebilirsin. Benim dikişim 36 haftalıkken alınmıştı, 41+3 de doğmuştu.
Busratm Betulsu Dikişler almak tetikler mi bu değişir. Zaten sizin sancınız ve açıklığınız varsa tetikleyebilir.