acemiii Selam kızlar sizde de şeffaf,hafif kokulu su şeklinde akıntı var mı? İlk aydan beri devam ediyo.İdrar enf testi temiz çıktı akıntı normal diyolar ama çamaşır dayanmıyo… 😕
2020-2020 acemiii bebek büyürken idrar kesenize baskı yapıp idrar kaçırıyor olabilirmisiniz? Su gibi mi kıvamı var mı
Sam acemiii bu sebepten gittim Ben de dun dra. Amniyo sivisindan kortum acikcasi ama suyun iyi dedi. Mantar dedi bana ama en ufak bir yanma ya da kasintim yok nasil mantar anlamadim 😒 bu arada alttan muayene de oldum
Yesmckmk Benim de öyle oluyor sulu beyaz akıntım oluyor ama çamaşır dayanmayacak kadar çok değil benim ki doktorundan fitil isteseydin brnim önceden de olmuştu bi fitil var onu kullandım gecti şimdi tekrar başlamıştı tekrar kullandım bakalım
acemiii Yesmckmk sorucam doktora yani bişey olmaz normal dedi ama bıktım artık…Bu gittiğimde sorayım..Alttan muayene gerektirir mi acaba canım
Yesmckmk acemiii bazı doktorlar bakıyormuş ama brnim doktorum bakmadı alttan direk önceden yazdığı fitili verdi bana o azalttı tekrar bide benim kendimi sıcak tutmadığım zamanlar özellikle çok artıyor
acemiii 2020-2020 hayır kesinlikle idrar değil su şeklinde idrar olsa kokar mutlaka..bi de geldiği yer orası değil farkediyorum nerden geldiğini…Test yaptırdım bişey yok akıntı normal dedi.Herkeste böyle sanıyodum ama sordum değilmiş eşofmanlara pijamalara geçiyo bazen 😔😔😔
Gd1992 Bende 15 haftalıgım aynı durum bendede var kesenın suyundan korktm bugun kontrolum var bakalm ne dıck
acemiii Gd1992 evet annem de dedi bebekten geliyo olmasın baktır diye.Ama ultrasonda görünmez miydi suyu azalsa doktor anlamaz mıydı yaa ??
acemiii Sam çok teşekkürler aslında çamaşırlarınızı ütüleyin diyolardı bi de onu deniycem…Koku var mıydı? Baştan beri hep var mıydı ara ara mı oluyodu size
acemiii Sam anladım baştan beri var bence belki deterjanlar falan da yapıyo olabilir ütüleyip de deniycem ordaki flora da değişmiş olabilir başka başlıklar da açmışlar çok kişide bu sorun varmış..