Kızlar 22 haftalık hamileyim bu Çarşamba günü 2. Tetanoz aşısını vuruldum ilkinde agrısa da idare ediyordum bi şekilde ama ikincisini daha vururken ağrı ve yanma başladı hala geçmedi aynı gece sabaha kadar ağlamaktan uyuyamadım kolumun ağrısından bi anda titreme tuttu yarım saat kadar aynı anda şiddetli baş ağrısı beynim karıncalandı sanki elektrik vermişler kolum sağ ve sol elimin parmaklarımda uyuşma karıncalanma yanma hissi oldu normal mi acaba ? Kolonya buz ağrı kesici herşeyi denedim hala geçmedi ne yapabilirim ?🤷🏻♀️