Misssimsek Canantatli 28 den sonra başladım 36 dayızdayız anca bitti. Ne kadar erken olursa o kadar iyi çünkü eksik hiç bitmiyor. Hepsi de birden alınmıyor. Sonrasında yika utule yerlesrir dezenfekte et sil canta hazırla çok oyalıyor insanı.
AybarsMomy Canantatli 18 de başladım 😂 dayanamadım 30da yıka ütüle yerleştir bitti gerçi sonradan ilave aldıklarım oldu hep onlarında elime geldikçe yıkadım ütüledim. Ateş ölçer anakucağı falan derken 38+2yim 36ya kadar almalar hep devam etti canım. 36da da çantamı hazırladım . Çok şükür bekliyoruz hazır şekilde artık🤲☺️
Prensveprensesinannesi Canantatli 25 ten sonra başladım 31 haftalığım herşey tmm malum havalar çok sıcak kalmasın dedim
Canantatli Misssimsek sen yine geç başlamışsın ben 21. Haftamdayım erken almaya başlasam ne olur ki diyorum durduramıyorum kendimi
Misssimsek Canantatli cinsiyetin kesinlestiyse hemen başka o zaman. Bizim 24 de anca kesinleşti cinsiyetimiz 28 de de kendimiz emin olduk erkek olacağına öyle başladık. 24 e kadar kiz biliyorduk da 😂😂 gerçekten çok uzun ir süreç bu hazırlık dönemi en azından benim için öyle oldu. Kıyafet ıvır zıvır falan bir günde alınır o sorun değil ama bebek arabası 1 ayimizi aldı nerdeyse bebek odası 2 3 hafta sürdü karar vermek beşiği desen yine öyle o mu olsun şu mu olsun diye. Yine diyorum ışte ne kadar erken o kadar iyi 👍
Canantatli durununannesii bende öyle yaparım sanıyodum dedim ne olur ne olmaz cinsiyeti doktor yanlış görmüş olabilir azıcıkta bekleyim dedim 😂
Yagmurahmet16 Canantatli 19.haftamdayim daha kirik iğne almadim bayramdan sonra basliyagim nasipse daha cinsiyetimiz tam belli olmadi
Blcns Canantatli detaylıdan sonra başladım. Ancak bitti. 36 yız şimdi. İyi ki erkenden başlamışım elimi kaldıracak halim yok
Smeyyesayin 17-18 haftalarda başladım kıyafet eksiğimiz kalmadı nerdeyse, yavaş yavaş büyükleri de almaya başlayacağım artık 21.haftamdayım şuan, aldıklarımın alacaklarımın hevesiyle günler daha güzel geçiyor 🥰☺️
Ozlem_20 Canantatli cinsiyetini öğrenir öğrenmez başlamayı düşünüyorum 🤣 cok heyecanlıyım çünkü ilk gebeliğim bide 🥰🤣
Melodixxx Canantatli 26. Haftada başladm ama keşke daha önce başlasydım ayakta çok kaldm diye o gün ağrıdn sızıdan ağlaya ağlaya uyudum ağırlaşmadn başlamak en iyisi henüz bitmedi ama en azndn fazlası bitti