Sanki bi rahatlama geldi gibi. Karnımdaki şişkinlik rahatsızlık hissi kayboldu, bebekle bütünleştim sanki gibi 😁 çatı ağrılarım da oldukça azaldı. Sanki son aya girmemişim gibi bir fiziksel haldeyim. Hareketlerimin falan 9. Ayda daha da zorlaşması gerekmez miydi? Ağrıların sızıların artması? Geçen ay çok ağrım var deyince herkes bi dahaki ay gör sen diyordu. Ee hiç öyle olmadı ben de mi gariplik var 🤷♀️