nazli-52 Kızlar 4 gündür falan kuyruk sokumuna yakın belim de Bi yer çok ağrıyor yürürken topallıyorum resmen bütün gün yatsam da geçmiyor napacagimi şaşırdım ağlayacak dereceye geliyorum. Böyle bişey yaşayan var mı naptiniz böyle bi durumda
ElifOncul nazli-52 kacinci haftadasiniz? Bacaklarinizin arasina yastik koyup sirtinizi da yastikla destekleyip yatmayi deneyin bence
MinikTavsanim nazli-52 ahh ahh 25.haftadan beri bel ağrısı çekiyorum bende hemde nasıl artık ağlayasım geliyor 33.haftayım geçmiyor hatta giderek artıyor
nazli-52 ElifOncul 34. Hafta dayım genelde bacağımın arasında yastıkla uyuyorum . 7 8 saatlik bu yolculuk yaptım oturup kaldım ondan mı oldu acaba diye düşünüyorum. Ama sürekli dinleniyorum hiç geçmiyor
ElifOncul nazli-52 ondan olabilir Ben de gecen haftasonu cok yordum kendimi bir haftadir agrilarim tavan yapti yeni yeni geciyor cok gecmis olsun. Agrilara magnezyum da iyi geliyor bu arada doktoruna sorabilirsin