Canım biz jokere gitmiştik stokke almaya orda iki tane baba vardı çocuklarıyla ilgileniyodu ikiside stokke alıp pişman olmuş trilogy mis gibi stokke hantal sakın almayın dedi. Trilogy biraz küçük geldi gözüme aptica modelini aldık. Stokke bence gereksiz inglesinadan şaşma eğer yeni istiyorum dersen apticada çok güzel trilogyden 1-2 kg fazla ama baya geniş