Bgmky hayırlı olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bize de 13+4te %100 erkek dedi ama hala kimseye diyemedim bi eşime söyledim değişmez inşallah 🙈🥰 zaman hiç geçmiyor sanki bi daha ki kontrole kadar sabredemiyorum 🌹❤️🤣 bu arada bende antepteyim Anka hastanesine gidiyorum 🤗