35+6 dayım bugün yürüyüş yapmaya çıktım her zamanki gibi ama 15 dk sonra karnıma ağrı girdi yürüyemez oldum oturdum bi süre geçmedi eve kendimi zor attım. Kasık ağrısı da değil karnımın yan tarafına ağrı giriyor. Acaba hızlı yürüdüğüm için mi oldu. Bu doğum belirtisi değil demi🤦🏼♀️